Schema

 

Nu har jag läst igenom föreläsningsanteckningarna en sista gång, tentan
får gå som den går. Jag hoppas det blir någon liknande tenta som vår-
terminens studenter fick göra, den var ganska lätt när jag har testat
göra den.

Denna dag har jag ägnat åt att läsa igenom föreläsningsanteckningarna
som sagt, och sedan har jag hunnit se några avsnitt av Mysteriet på
Greveholm. Vid 14-tiden ska jag äta en tidig middag och klockan
16.00 är det dags för tentan. Den kommer vara sex timmar lång,
alltså till klockan 22.00. Energidryckerna kommer vara mina bästisar
ikväll, det känner jag på mig.

 

Önska mig lycka till, det kommer behövas.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0