Schema

 

Idag är dagen med stort D, dagen då jag får jullov! Oj så härligt det ska
bli att vara ledig 17 dagar. Det behövs verkligen, jag har inte varit ledig
sedan i somras - förutom någon fredag eller så.

13.15 ska vår basgrupp och tre andra grupper träffas för att ha ett
övningsseminarium som handlar om missbruk. Vi får inget betyg på
detta seminarium, vilket känns väldigt skönt. Då gör det ingenting om
man läser det mesta från pappret, eller om man råkar göra fel eller något.
Så det känns skönt att det inte är betyg, det blir inte lika allvarligt då.  :)
När seminariumet är klart klockan 17.00 har jag äntligen jullov!

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0