Piercing


Den 19/12 förra året gjorde jag ett till hål i örat. Idag, ett år och en dag
senare, gjorde jag ett till hål i örat. Har länge planerat att göra fler hål
eftersom jag vill ha sex-sju piercingar i öronen. Nu, ett år senare, var
det äntligen dags.  :)

Fyra piercingar pryder mina öron nu, då är det bara två-tre till som
ska dit. Jag har fått beröm för en del saker här i livet, och idag fick
jag den konstigaste komplimangen någonsin. Piercaren tyckte jag
hade fina öronsnibbar, haha.  :) Alltid kul att få komplimanger
även fast det var en lite.. annorlunda.

Nu är det bara att be till Gud att det inte blir någon infektion.
Var lika nervös förra året, men än så länge har jag lyckats hålla
mig fri från infektioner (om man bortser från bulan jag har uppe i
örats kant, som jag fick när jag piercade mig där).

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0