Onsdag

Imorse tog jag en liten sovmorgon, ända till 09.20. Vanligtvis brukar jag
kliva upp 09.00 men idag sov jag tjugo minuter längre, skönt.  :)


Dagens planer är att se Våra bästa år, duscha och bara ta det lugnt.
Får se om vi åker till Haparanda och Torneå eller om vi tar det imorgon.
Jag läntar till morgondagen, då vi ska spela Bingolotto, hihi.  ;p
Mer idag då? Jag kommer ägna en hel del tid åt mobiltelefonen för att
utforska den. Guitar Hero kommer jag spela i alla fall, det var så roligt
igår.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0