Onsdag

Varför känns det som torsdag idag? Jag har ställt in mig på att det är
torsdag och att jag får jullov imorgon, haha. Får dock vänta till
17-tiden på fredagseftermiddag, då får jag jullov.  ;P

Sitter just nu och äter frukost, det går rätt segt om jag ska vara ärlig.
Ska kika in på Gratisbio och Facebook hade jag tänkt, men först
ska frukosten ätas upp annars glömmer jag bort den, haha.

Idag blir det en lång dag på universitetet, först föreläsning och sedan
basgruppsarbete.Jag hoppas vi är lika effektiva på att skriva som förra
fredagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0