Onsdag

Oj, vilken stressig dag det var igår - men jag överlevde. Först var
det två föreläsningar som inte var lika intressanta som jag hade
förväntat mig. Sedan åkte jag hem för att äta middag och sedan
tillbaka till universitetet. Julmyset var roligt en stund, dock
åkte flera tidigt - och det gjorde jag med. Det dog som ut efter fikat
och något avsnitt av Mysteriet på Greveholm.



Denna dag blir minst lika stressig. Jag ska befinna mig på universitetet
mellan 09.00 - 16.00 för att arbeta med basgruppen samt ha föreläsning.
Sedan är det bara att åka hem och börja tvätta klockan 17.00. Jag har
även planer på att läsa till ena case-uppgiften samt duscha. Hur ska jag
hinna med allting? ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0