Ny mobiltelefon

Äntligen, äntligen, äntligen!!! :)

Imorse ringde jag till Elgiganten i Luleå för att höra om de hade kvar
en Nokia X3-02, men det var slutsålt. Samma sak på Onoff, Tore
Henriksson och Audio video. Men tillslut lyckades jag hitta en på
Expert i Kalix.  :)


Så vid lunchtid åkte jag och älsklingen iväg till Kalix för att hämta
en Nokia X3-02 på Expert. Äntligen har jag en ny mobiltelefon,
och jag älskar den redan.  ;) Kommer nog aldrig bli rastlös när jag
har den, finns en massa att utforska. Spelen älskar jag - och främst
Guitar hero 5, hihi.

Nu ska jag sitta och fixa med kontakterna och sedan försöka lära mig
telefonen lite bättre. Hittar i princip ingenting på den just nu..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0