Norrbotten


Äntligen är vi framme i Kalix hos svärföräldrarna! Visserligen kom vi
fram redan vid 14-tiden, men det var ett helvete att köra. Det snöade
inte särskilt mycket när vi åkte från Umeå men efter e4:an var det
hemskt. Värst var det i Skellefteå, där såg man i princip ingenting -
läskigt. Som de flesta kanske redan vet så hatar jag att åka bil i
snöoväder, jag är livrädd.  Men vi kom fram helskinnade i alla fall
och tur var ju det.  :)

Mamma och mommo har varit här hos svärisarna några timmar
och hälsat på. De skulle lämna någon julklapp till älsklingens föräldrar,
så väntade de på att få se oss också, hihi.  :) Nu ska jag kika runt
på nätet en stund och försöka bli lite piggare, är galet trött efter
den jobbiga resan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0