Måndag

Igårkväll stupade jag i säng redan vid 22-tiden, jag sa ju att jag
var trött, haha.  ;p Har fått många timmars sömn men nu är jag
vaken igen.



Idag är dagen med stort D - Tentadags. Visserligen är tentan
först 16.00 (hur kan man lägga den så sent?!) så jag hinner plugga
litegrann under morgonen och dagen. Kan en del men skulle vara
bra om jag får in lite mer. Hade tänkt gå igenom föreläsnings-
anteckningarna och en gammal tenta idag, sedan får det gå som
det går under eftermiddagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Skönt o sova så tidigt ändå :D



Sv: Yes, tog studenten 2008 :)

2010-12-06 @ 11:04:32
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0