Måndag

Oj, det var ingen vidare uppdatering igår. Vi hade fullt upp med att springa
runt på stan och leta efter de sista julklapparna. Jag har äntligen hittat
två julklappar till älsklingen, nu är det bara en kvar. Det var riktigt mysigt
igår på stan när mörkret började komma, då alla ljusslingor tändes. :)



Idag blir det tyvärr inget besök på stan, istället blir det ett besök på
universitetet. Har en heldag med föreläsningar, dock vet jag inte om
jag stannar på den sista. Den är till caset om äldre, och jag har redan
gjort klart det. Men vi får se, jag ska ge föreläsningen en chans.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0