Lunch

Det var jobbigare att ta sig upp denna morgon än igår, men det gick
i alla fall. Befann mig på universitetet klockan 08.00 för att tentaplugga
med Kajsa. Först gick vi igenom olika begrepp och saker från varje
föreläsning, sedan tränade vi på en gammal tenta. Det gick faktiskt rätt
bra, det mesta kunde vi någorlunda hyffsat utan att behöva kolla
i föreläsningsanteckningarna. Får hoppas tentan på måndag går lika bra.



Kom hem lite före 13.00 och har precis fått i mig lunch. Nu ska jag
kika in på facebook en snabbis innan jag ska tentaplugga. Tror dock
att det blir svårt att plugga - jag har ingen motivation just nu, plus att
det inte lär bli mycket pluggande ikväll. Jag har planer att se
Mysteriet på Greveholm istället, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0