Lucia



13:e december, vilket betyder Lucia. Jag saknar att bo i norrbotten just
denna dag. Det har alltid varit en tradition att besöka min gamla skola
för att se Lucia-firandet. Jag har deltagit i Luciatågen ända från dagis
till sexan, så det är några år. I högstadiet och gymnasiet var det tradition
att titta på luciatåget, men i år är det inget sånt. Lite svårt när jag bor
40 mil bort.  ;p

Men 07.00 satt jag och älsklingen bänkade i soffan framför tv:n för
att se Lucia. Mysigt! Såg dock inte färdigt hela programmet så ikväll
klockan 18.00 ska jag se alltihopa, tycker det är så fint när det är
mycket ljus, mörkt ute och så.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Cissi

idag ska jag bara ta det lugnt, sjdå? =)

2010-12-13 @ 11:20:06
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 16:13:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0