Kort skoldag

Det blev en kort skoldag idag, härligt. Var bara på första föreläsningen
om teoretiska perspektiv på funktionshinder. Den var rätt intressant
faktiskt.  :) Sedan åt jag lunch innan jag åkte hem. Skippade föreläsningen
om det goda åldrandet eftersom jag redan har gjort casen och lämnat
in dem.

Här en hel del att göra här hemma, så ledig är jag inte. Just nu tvättar
vi för fullt, dock fungerar bara ena maskinen (igen..). Sedan ska jag
renskriva lite föreläsningar som inte ännu har gjorts.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0