Jullov

Jaaaaa, äntligen jullov! :) Oj vad härligt det var att gå ut ur
klassrummet när missbruksseminariumet var klart. En härlig känsla
infann sig och det önskades god jul hit och dit.  :)

Det här jullovet kommer jag vara helt ledig från allt som har med
pluggande att göra, härligt! ;) Det känns dock lite konstigt med tanke
på att det alltid har varit någon skoluppgift som ska göras under
högstadiet och gymnasiet. Men nu när jag går på universitetet blir det
ett ledigt jullov, det kunde jag inte tro, haha.  ;p

Jag har en massa planer för detta jullov men samtidigt inga. Jag ska
njuta av jullovet för varje minut eftersom jag har ägnat de senaste
månaderna åt pluggande. Mina planer för lovet är att umgås med
nära och kära och njuta av ledigheten. De första dagarna ska jag
spendera i Kalix hos svärföräldrarna för att ta igen lite tid med
älsklingens släkt (som jag inte sett sedan augusti). Jag ska även umgås
med de bästa tjejerna innan jag åker till mamma och resten av
släkten på ön.  :)



Det kan inte bli annat än ett bra jullov! Ååh vad jag ser fram emot
detta, hihi. Är som ett barn på julafton inför morgondagens resa norrut.
Nu börjar hemlängtan komma när det närmar sig. Jag har inte varit hem
sedan slutet av september/början av oktober, så det är en del som
ska tas igen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0