Julgodis

Efter maten satte jag och älsklingen igång och gjorde julgodis. Jag är inte
så förtjust i knäck och ischoklad, så vi gör alltid Rocky road istället.  :)
Gott och väldigt, väldigt enkelt. Plus att det går snabbt att göra,
på 20 minuter har vi redan hunnit göra Rocky road plus diskat undan.
Ikväll ska det provsmakas, men det ska inte gå att misslyckas med
Rocky road.  ;p



Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se vad som händer.
Jag funderar på att spela Sims en liten stund under kvällen innan det
är dags för 112 - På liv och död.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0