Fredag

Redan fredag, tiden springer verkligen iväg. Det känns som att det nyss
var måndag. Nu är det inte många dagar kvar till tentan, och jag blir
bara mer och mer nervös. Men jag känner mig ändå inte lika nervös
som inför andra tentan. Nu har jag koll på något i alla fall, så vi får
hoppas att det går bra på tentan.  :)



Igårkväll såg vi förresten Mysteriet på Greveholm, nostalgi på hög nivå.
Det är den bästa julkalendern någonsin tycker jag. Igår hann vi se tolv
avsnitt, så vi har redan sett halva serien. Avsnitten skulle behöva vara
längre, för de är över på femton minuter.

Vad händer denna fredag då? Mina planer är att plugga en stund
under morgonsidan, sedan ska jag ta en paus vid 10-tiden för att se
Våra bästa år. Efter det ska jag fortsätta plugga och då får vi se
hur länge det blir.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0