Dag 07 – Min tro

Igår blev det inte att lägga in någon utmaning, så idag får jag helt enkelt
göra två stycken. Men det gör ingenting - jag tycker ju om utmaningar.  :)

Min tro är gårdagens utmaning, svårt.
Jag tror inte på Gud, men jag tror ändå på något sätt att någon hör
när man tillexempel ber. Haha, svårt att förklara men.. Ja, min tro är
lite si och så med andra ord. Men en sak jag tror på är att kärlek vid
första ögonkastet existerar. Jag tror absolut att man kan bli kär vid
första ögonkastet. Vad mer ska jag skriva? Om vi avslutar Gud-pratet,
så har jag en annan tro också. Jag tror på mig själv, haha. ;) Att jag klarar
något bara jag vill tillräckligt mycket.

Nu får det räcka, det blev ett osammanhängande inlägg om min tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0