Dag 04 – Min dag

Än är inte dagen över, men jag kan berätta vad jag gjort hittills och vilka
planer jag har för resten av dagen.

Vaknade vid 10-tiden, klev upp för att äta frukost och se Våra bästa år.
11.30 hade älsklingen tid hos Klippservice, så jag satt och väntade snällt.
När han var klar gick vi runt på affärerna i Gallerian innan vi beställde mat
på Trocadero. Var över till "andra sidan" och tittade in hos Hugo Jakobsson.
Hittade en hel del snygga skotrar, dock kostar de.. ;p Var förbi Repa en
sväng också, men där inne var det så kallt så jag höll på att dö.

Nu sitter jag här och skriver detta, ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Det vankas middag snart gissar jag på, frågan är dock om jag orkar äta
eftersom vi nyligen har ätit. Resten av eftermiddagen kommer jag spendera
i sängen tillsammans med boken "Aldrig fucka upp". 20.00 sitter jag bänkad
framför tv:n för att se finalen av Ung och bortskämd. Därefter visas
Morden i Sandhamn.

Det är alltså en lugn och mysig eftermiddag/kväll som väntar mig,
ingenting att klaga på.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0