Dag 02 – Min första kärlek

Alla har säkert varit kär i någon när de var mindre, man var kär i allt
och alla enligt min mening. Men min första riktiga kärlek är Henke. :) <3



Vi började prata med varandra på Lunarstorm under sommaren 2006,
och sedan i oktober bestämde vi oss för att träffas. Jag kommer ihåg hur
nervös jag var inför den dagen, shit. Blev tillsammans 18/10 2006 i alla
fall, och sedan dess har vi hållit ihop.  :)

4 år och 2 månader har vi varit tillsammans, och det är bästa åren under
mitt liv. Henke finns alltid där för mig, ställer upp och stöttar mig när det
behövs. Vi hjälper varandra i vått och torrt, och han är helt enkelt världens
bästa sambo. Vi passar som handen i handsken enligt många, och jag
måste verkligen hålla med.  Tack för att du finns, hjärtat. :)
Jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0