Case

Jullovet närmar sig och jag har som mål att vara klar med case-uppgifterna
till den 17/12 (nästa fredag). Visserligen behöver de inte vara klara före
3/1, men det skulle vara skönt att ha ett helt ledigt jullov. Skulle jag vara
klar med casen så är jag ledig hela jullovet alltså, underbart. :)

Därför ska jag nu sätta mig och läsa lite om äldre. Sedan gäller det att
försöka få ihop en bra text. Efter det är jag klar med casen, och får
ett ledigt jullov. Så jag ska försöka vara effektiv och förhoppningsvis
bli klar med caset under helgen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0