Case avklarat

Jippie! Jag får ett helt ledigt jullov, shit vad härligt! :) Det är nog första
gången på många år. Tycker alltid det har varit något att göra under
åren i gymnasiet.

Som ni kanske förstår av texten här ovanför så är jag klar med case-
uppgifterna. Vet ni hur härligt det är? Dock vet jag inte om jag har gjort
rätt men vi får hoppas på det, hihi. Två av casen hade bra förklaringar
i alla fall, men det ena var en riktig gåta (nästan i alla fall). Men nu är
casen klara, och totalt tog det kanske tolv timmar totalt att göra dem.
Då har jag alltså läst litteratur, engelska vetenskapliga artiklar och skrivit.
Så varje case har fått ungefär fyra timmar var, och det stämmer ganska
bra.



På måndag ska jag lämna in case-uppgifterna i lärarnas fack och jag
tror det kommer kännas riktigt härligt då. Är ledig nu varje eftermiddag/
kväll hela nästa vecka, och sedan har jag två veckors jullov framför mig.
Jag vet en som kommer passa på att läsa böcker..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Skönt med ledigt över jul! Det blir det här också.



Sv: Nej, inte mycket.. tar det lugnt o myser!

2010-12-10 @ 21:39:53
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0