Tvättdag



Söndagar är riktiga tvätt- och städdagar i vårt hushåll. Idag har vi
dock en syssla mindre, vi behöver inte städa eftersom vi gjorde det
i torsdags. Men tvätten snurrar runt i tvättmaskinen liksom varje söndag.

Utöver det då? Jag har varit morgonpigg eftersom jag klev upp
08.00. Så jag har redan uppdaterat mig på nätet, duschat, bäddat
sängen och sånt där.  Sedan har jag även gjort min första uppgift till
Socionomprogrammet - mer om detta i nästa inlägg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Karri♥

Tråkigt att tvätta!



kram:)

2010-08-29 @ 18:03:23
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra! :) ♥

Har ni tvättmaskin i lägenheten? :)

2010-08-29 @ 18:33:32
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0