Torsdag

Shit, det är redan torsdag. Dagarna springer iväg och snart börjar jag
på universitetet. När börjar ni skolan/jobbet? Vi har inskrivningen den
30:e augusti och sedan är det en veckas inspark, som det kallas.
Efter det börjar vi med föreläsningar och allt sånt, så det blir först
i september någongång. Jag vill ju börja med det på en gång, hihi.  :)

Vad är dagens planer då? Inga alls faktiskt. Det är grått väder ute
idag igen, så det blir inget solande. Men vi kanske åker och fiskar
senare under dagen eller kvällen. Men annars har vi ingenting planerat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0