Tisdag



Igårkväll hade vi lite kalas för mig fast det är en månad i förväg.
Jag vet inte när vi ser mommo och moster nästa gång,
så jag fick en present av moster igårkväll. När jag köpte sofforna
fick jag med två extra klädslar och en lång kudde. Så moster hade
köpte en till lång kudde till soffan.  Det var riktigt bra, då kan vi använda
båda kuddarna i den ena soffan.  :)

Idag då? Jag ska se Våra bästa år om ett tag och efter det ska jag duscha.
Sedan får vi se vad som händer. Om någon timme åker jag i alla fall
till Bjumis.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0