Tävling



Jag är med och tävlar hos Malin om detta ovanför. Vem gillar inte
goodiebags? Allt smått och gott samlat på ett ställe. Dessutom
avslutas tävlingen på min födelsedag (14/9) så om jag vann skulle jag
se det som en present.  :)

Det som finns i goodiebagen är:
20% rabatt på Sumopix.com
En almanacka från PersonligAlmanacka.com
Testpåsar (Milkshake Diet) från Noka
Ett presentkort (500 kronor) på Kalaslagret.se
Ett armband från Carolines Smyckesskrin
Ett presentkort (100 kronor) på Swefox.se
Röda rosenblad från Myheart.se
Ett presentkort (200 kronor) på Barnkalaset.se
Ett iPhone-skin från laptop-skydd.se
Muffinsformar från Kalasform.se
Ett Clip-On Set i valfri färg från Pigtail.se
3-pack ankelsockar i valfri färg från Strumpgalen.se
Armband, örhängen och en ring från Marmalaid.se

Delta i tävlingen du också! :)

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Okej,kul!:)<3

2010-08-31 @ 18:09:37
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Lona

nej, gymnasiet ;d jag ska nog börja som socionom sen ;D

2010-09-01 @ 06:29:07
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0