Nollningen

Igårkväll var det dags att möta upp klassen 18.00 utanför fontänen
vid Universum. Det var tid för nollningen, fast här i Umeå kallas det
insparken. Lite finare ord än nollningen.  ;) Den första personen jag
träffade där var Acke, en kompis till älsklingen.

När de flesta från min klass var samlade (nollningen är frivillig,
man behöver inte gå på de aktiviteterna) gick vi ner till gräsplanen.
Där blev det att dela in sig i lag, och sedan tävlade lagen mot varandra.
Vi körde "Kroppsdel mot kroppsdel" och sedan var det någon lära-
känna-varanda-lek. Sedan vandrade hela klassen (drygt 100 stycken)
mot Ålidhem för att leka i någon källarlokal. Där var det roligare lekar,
och man lärde känna varandra rätt bra. :)



Vid 21-tiden var nollningen slut och vi traskade tillbaka till universitetet.
Älsklingen var snäll och hämtade mig med bilen, annars hade jag fått
vänta drygt 45 minuter på bussen. För den ena bussen gick precis när
vi hade slutat för kvällen.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0