Nervöst

Det är första skoldagen på universitetet. Jag är nervös som jag-vet-inte-vad.
Som tur är vet jag var busshållplatsen är samt hur jag hittar till Samhälls-
vetarhuset. Väl inne i byggnaden lär jag få leta som en galning, men som
tur är har jag drygt en timme på mig innan uppropet. Om inte annat så
får jag fråga någon människa vart hörsalen ligger.  :)

Jag hade även tänkt hinna besöka UB (Universitetsbiblioteket) och hämta
ut mitt lånekort. Sedan ska jag försöka hitta Studentkåren så jag kan
betala min terminsavgift. Vi får se hur detta går.. :)

10.00 - 16.00 kommer det vara information om programmet,
UB, Socskoj, Sosum och så vidare. Sedan ska jag hem och slänga i mig
maten, och sedan tillbaka till skolan. 18.00 är det dags för nollning.
Universitetet - Nu kommer jag! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du får en riktigt bra första dag på skolan! :) Betala terminsavgift?

2010-08-30 @ 10:41:29
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Susanne

Lycka till.. Vad roligt... Spännande

2010-08-30 @ 11:11:51
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Det går nog bra ska du se! Bra att du betalar kåravgiften fast det inte är obligatoriskt längre :D

2010-08-30 @ 11:50:47
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0