Moment och teman

Förmiddagen ägnade jag åt att läsa en massa kring Socionomprogrammet.
Jag loggade in på hemsidan med mitt användarnamn och lösenord,
sedan klickade jag runt. Hittade olika dokument med information om
kurserna samt hur vi kommer att arbeta under första terminen.

Jag kan säga att det lät väldigt stressigt. Stora uppgifter och mycket
att göra på kort tid. Det gäller att plugga flitigt. Redan den 28 september
ska vi ha examinationsseminarium och den 1 oktober ska vi ha en
skriftlig tentamen. Behöver jag säga att jag redan nu börjar vara nervös?
Hur ska man kunna ta in så mycket information plus att man ska lära
sig en massa på mindre än en månad? ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

När börjar du skolan?:)

2010-08-28 @ 18:17:56
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Alltid bra att ta reda på saker innan :D

2010-08-28 @ 23:08:29
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0