Min första bok

Igårmorse tittade jag igenom litteraturlistan på universitetets hemsida.
Där kan man se vilka böcker som ska användas under första terminen,
andra terminen, tredje terminen och så vidare. Alla böcker behöver
man inte köpa eftersom man kanske bara läser några kapitel ur boken,
då är det bättre att försöka låna boken.

När vi vandrade runt på stan igår gick jag in i en bokaffär och tittade
efter några böcker som jag behöver till Socionomprogrammet.
Efter någon minut kom jag ut med en bok - jag har alltså köpt
min första bok till Socionomprogrammet.  :) Nu börjar det närma
sig skolstarten!



Idag ska jag titta runt på internet och se ifall böckerna är billigare
på nätet eller i bokhandeln. Men någon mer bok lär jag köpa innan
skolan börjar, för det kan vara bra att ha eftersom vi börjar med
lektioner och sånt redan på onsdag nästa vecka.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0