Middag

Vid 12-tiden åkte jag och älsklingen iväg för att fiska, och det nappade
riktigt bra idag. Vid 14.30-tiden kom vi hem tillsammans med sju abborrar,
inte illa! ;) Sedan fick älsklingen två stora gäddor, men det äter vi inte så
de fick släppas i vattnet.



Ni kan nog gissa vad dagens middag blev? Eftersom vi fick två abborrar
igår och sju idag så blev det fisk till middag. Katten fick också smaka
litegrann och den är nog riktigt mätt nu, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Lyx! Den kostar 35 kronor :)

2010-08-12 @ 17:12:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Det tycker jag absolut du ska göra! Jag är supernöjd med den.

2010-08-12 @ 20:38:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0