Måndag

Det är andra måndagen i rad som jag vaknar 08.00, inte illa.
Vi har ringt till Telia och ångrat vår beställning av bredband fiberlan,
det gick som smort, ingen uppsägningstid eller något.  :) Sedan har
jag ringt till ISS och gjort en felanmälan. Så hoppas de fixar
fönsterhakarna så vi kan ha öppet fönstrena mer än vad som går
i nuläget.


Snart ska vi in till Kalix och uträtta ännu mer ärenden, haha.
Jag måste till Swedbank och meddela dem vilken bank jag har
och så vidare eftersom det gäller CSN. Sedan ska vi köpa ett par
gardiner så vi har två likadana par i vardagsrummet.
Busy woman!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0