Måndag

Jag somnade förvånansvärt bra igårkväll vid 22.30-tiden, skönt.
Annars brukar jag alltid ha svårt att somna natten mot första
skoldagen. Men nu gick det hur lätt som helst, det var nog
på grund av att jag klev upp tidigt igårmorse. :)

Idag är det som sagt första dagen för mig på universitetet.
Det känns både roligt, spännande och jäkligt nervöst. Det blir inte
bättre av allt vägarbete.. Det tar längre tid att komma till skolan,
så det kan bli förseningar. Därför tänker jag ta en buss tidigare
till skolan, då har jag drygt en timme på mig att hitta till hörsal B.



Uppdateringen av bloggen kommer antagligen inte vara lika bra
som den har varit under sommarlovet. Idag kommer det bli dåligt
med inlägg, bara så ni vet. Först har jag skola till 16.00, sedan ska
jag hinna hem och äta innan jag ska vara på universitetet igen klockan
18.00. Detta blir en tuff dag!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0