Måndag

Idag börjar de flesta skolan verkar det som. Själv har jag ännu en
vecka sommarlov, härligt.  :) Fast vet inte om det är riktigt lov,
jag tycker att vi har fullt upp hela tiden, haha.



Jisses, imorse vaknade jag riktigt tidigt. 06.45 var jag uppe och
hoppade. Åt frukost och tittade på Nanny (evigheter sedan jag sist
gjorde det). Nu är älsklingen också vaken för han måste till vårdcentralen.
Igårkväll fick han ont i ett revben och vi misstänker att han hostat
sönder ett/flera revben. Det är ganska vanligt att man kan göra det
när man har hård hosta, fast det låter konstigt. ;p  Men han ska få
träffa en läkare i alla fall, och så får vi hoppas på det bästa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0