Lunchdejt

Jag, Marie och Tess har haft en lång lunchdejt på Lyktan idag, haha. :)
Vi kom dit vid 12-tiden och jag har nyss kommit hem, så tre timmars
prat och skratt blev det med brudarna.  :)



Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, precis som det var
under skoltiden. Nu kommer det dröja ett tag innan jag ser dem
nästa gång, men som tur är finns telefonen och internet.
Sedan ska de ju komma till Umeå någongång också, det ser jag
framemot grymt mycket.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: cattiseriksson ♥

Verkligen!



åh vad härligt.. vad ska ni/du plugga för något?

Jodå min sommar har varit bra, massor med jobb, solande och flörtande så det är perfekt :)

2010-08-18 @ 15:13:13
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0