Kubb

Idag har vi fått en massa gjort, såna dagar är alltid bra.
Först var vi in till Kalix och inhandlade en stor hink samt
lite pluggar och skruvar. Sedan åkte vi iväg till Sklörbacken
med svärfar för att hjälpa honom att trava ved. Det gick
riktigt snabbt att kasta av all ved från släpet samt trava den,
men vi var ju tre personer.  :) Jag har även hunnit duscha
samt lagat middag under de timmar som jag varit vaken.
Inte illa, va?



Nu ska jag ut och spela kubb med älsklingen. Förhoppningsvis
vinner jag någongång i alla fall, haha.  Resten av eftermiddagen/
kvällen blir lugn, vi har hållit igång hela dagen så..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe vad najs, jara allt är bra ;)

2010-08-06 @ 19:07:06
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0