Kontorist

Idag har jag återigen känt mig som en kontorist. Jag kanske skulle
satsa på det yrket? Det vore perfekt för mig - jag som gillar ordning,
att ha allting i pärmar och så vidare, haha.

Som ni kanske läste i förra inägget så handlade vi nya bläckpatroner
till skrivaren idag. När vi kom hem provade jag att skriva ut det
preliminära schemat för termin 1. Men trots att det var nya bläckpatroner
såg man inte allt som stod på pappret.. Efter ett x-antal utskrifter ser
det ut som vanligt igen. Så det var bara att det som snurrar runt inne
i skrivaren (vet ej vad det heter) hade torkat. Vilken tur! Jag blev lite
smått nervös att jag köpt bläckpatronerna i onödan eftersom jag trodde
att det var fel på skrivaren.



Nu har jag i alla fall utskrivet schemat och litteraturlistan.
Det kommer bli en tuff termin.. Skola mellan 08.00 - 17.00 är ingenting
att hurra över.  ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)



ps. glöm inte dagens blogg! vinnare får ta del av mina 3000 läsare/dag :)

2010-08-24 @ 16:04:44
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Erika

Ush vilka tider :o



sv: Ush fy och blä, jag hatar att gå til skolan eller att gå upp tidigt helt enkelt xd

2010-08-24 @ 17:41:13
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Lydia - En fotoblogg

jag har varit i skolan och sen med några kompisar (: själv?

2010-08-24 @ 18:11:45
URL: http://lydiasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0