Fredag

Den här natten har varit hemsk, usch. Vi såg en film igårkväll där
Bruce Willis var med, tror att filmen hette Belägringen. När den
var slut skulle vi sova, men det var omöjligt. Jag har legat och
snurrat hela natten typ. Jobbigt.  Det känns som att jag inte har
sovit någonting inatt, men någon timme har jag väl fått sova.



Det finns inga planer för denna dag, men jag tror att vi ska
gå ut om en stund. Det är första dagen på länge som solen visar sig,
så ett parti kubb ska vi kanske spela.  :) Ikväll är det filmkväll
klockan 21.00, Den tredje vågen visas.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0