Fredag

För exakt en vecka sedan satt jag och älsklingen i bilen och var
påväg hit till Umeå. Det känns som att vi har varit här jättelänge
men i själva verket så är det bara en vecka.



Denna vecka har gått jättefort, vi har hunnit med några
besök in till Umeå så nu hittar vi till några ställen utan GPS, haha.  :)
Det som gör mig förrvirrad är alla rondeller i stan, men som tur är
så har vi GPS:en ifall vi skulle bli osäkra.  Bra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Kul och vara påväg och förverkliga sin dröm. :) Du kommer säkert bli en riktigt bra socionom. :)

2010-08-27 @ 09:56:03
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0