Bjumis

Nu är vi i norrbotten igen, närmare bestämt i Bjumis. Bilresan gick
bra och vi fick oss lite (mycket!) mat i magen efter vägen. Vi har
packat upp alla väskor som vi hade med oss till Umeå, och nu sitter
jag här.

Det blir att gå ned till köket och läsa NSD snart för jag har inte en
aning om vad som hänt här i norr under de dagar vi varit borta.
Vi har fått höra på SR Västerbotten hela helgen så vi har bara
hört nyheter som gäller Umeå-trakten.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja, C jobbar ju på comhem så vi får ju billigare via dom.

2010-08-01 @ 18:14:33
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0