Bjuden på middag

Idag har jag och mamma varit bortbjuden på middag, roligt. :)
Visserligen var det bara till grannen (mommo), men det var roligt.
Vi blev bjudna på köttsoppa, och ska jag erkänna så är det flera
år sedan jag sist åt det.  ;p Jag är inte förtjust i soppor men mommos
köttsoppa äter jag. Till efterrätt fick vi glass med chokladsås, yummie!

När vi kom hem bänkade jag mig framför tv:n för att se Hell's kitchen.
Just nu sitter jag och ser Masterchef Australia. Märker ni att jag gillar
matprogram? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja jag vill inte ha vitt, det är så tråkigt. Får se vad det blir :)

2010-08-16 @ 18:22:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Karri♥

Mysigt att sitta framför tv:n och ha det skönt!



kram(:

2010-08-16 @ 19:30:29
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0