Årets Nolia

Bilen rullade iväg mot Piteå ganska precis 08.00. Vi var även in på
Biltema i Luleå före vi nådde slutdestinationen - Nolia.

När vi kom fram till Nolia var det grått men ändå uppehåll.
Vi kikade på lite husbilar och husvagnar, någongång i livet ska
jag äga en husbil eller husvagn. Hittade en riktigt stor och fin,
dock var priset också ganska fint.. Närmare två miljoner kronor.
Jag hittade ingenting som var i min smak, det är mest för män
tycker jag. Mycket skogsmaskiner, skotrar, bilar, byggsaker,
fiske och jaktsaker med mera.



Jag köpte någonting i alla fall - en sockermunk och en coca-cola, haha.  :)
Älsklingen lyckades hitta en fodrad kofta och såna där "marknadschips"
som jag kallar dem. De finns bara på marknader och mässor, så man
får passa på att köpa.  ;) Vi lyckades även komma hem med en
32" platt-tv, hihi. Fast den har svärföräldrarna betalat eftersom de inte
ville att vi skulle dra med den stora tjocka tv:n till Umeå. Så jag är
riktigt nöjd med våra inköp från Nolia.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack :D

2010-08-09 @ 18:06:16
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

En ny tv är aldrig fel! Tror det är en sådan vi har i sovrummet

2010-08-09 @ 18:24:14
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0