TV-kväll

Onsdagar är riktiga tv-kvällar för min del, just nu i alla fall.
Först ut är Halvåtta hos mig klockan 19.30, sedan är det
dags för Anna Anka klockan 20.00. Jag missade förra avsnittet,
så denna gång får jag bara inte missa.  ;p Sist ut är Andra Avenyn
klockan 21.00, spännande. Efter det ska jag mest troligt sova så
jag orkar kliva upp tidigt imorgon.



Men nu ska jag svara på kommentarer, kika runt på Facebook
och sådär. Sedan blir det som sagt en tv-kväll med te och fika.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0