Sveriges värsta bilförare

Under kvällen har vi varit hos mommo, där blev det att fika samt
titta på Halvåtta hos mig. Vi har även kört ett varv runt byn, haha.
Tyvärr såg vi inte älgarna denna gång, men det var ändå tur,
jag hade blivit livrädd om jag hade sett dem.  ;p



20.00 visades Sveriges värsta bilförare, och idag var det
katastrofalt. Alla var verkligen dåliga idag, tyvärr. Jag tror att
Erica blir värsta bilföraren, men vi får väl se.

Nu ska jag svara på kommentarer, kika in på Facebook och
sedan slå av datorn. Snart är det dags att sova så jag orkar upp
imorgon. Har planer på att baka, duscha och så vidare. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lite olika, i början tog det länge innan jag fick någon. Men det beror på hur aktiv du är och om dy rekryterar vänner dit också vilket inte jag gjorde. Men jag har fått hem duschkräm, hudkräm sen har jag fått testa en tjänst där man fick höra gratis ljudböcker via mobilen :)

2010-04-08 @ 21:44:35
URL: http://lisalarsson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

har nog aldrig sett det programmet faktiskt ;P

2010-04-08 @ 22:10:12
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0