Söndag

Sista dagen på påsklovet, shit. Vars har alla dagar försvunnit egentligen?
Det känns som att jag inte har hunnit med något, men ändå har jag
gjort en massa och haft fullt upp hela lovet.  ;p Det jag kommer minnas
bäst från detta påsklov är såklart 6 april, dagen då jag fick körkortet.  ;)



Eftersom det är sista dagen på påsklovet ska jag ta hand om mig,
fixa mini-spa. Just nu äter jag frukost, men om ett tag ska jag sätta
ansiktsmask, duscha, måla naglarna och så vidare. Härligt! :)
Några andra planer för dagen har jag inte.. Eventuellt titta på något
avsnitt av Tre Kronor, jag har inte sett det på hela påsklovet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0