Mys

Kvällen har jag spenderat framför tv:n tillsammans med mamma.
Vi har tittat på Wild kids, Postkodmiljonären samt Körslaget.
Vi har även kikat runt på internet efter en studentklänning åt mig,
jag visade några stycken som jag skulle kunna tänka mig.
Jag gissar på att det blir en beställning snart, annars lär klänningarna
vara slut.  ;p



Nu ska jag in i köket och göra mig en kycklingbaguette.
Sallad, gurka, kyckling och aioli - yummie! :) Sedan blir det att
se Luftslottet som sprängdes, triologin är så bra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

inte lätt det där med studentklänningar :S

2010-04-17 @ 21:35:34
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0