Måndag

Påsklovet är slut, och idag börjar skolan igen. Nu är det inte många
veckor kvar till studenten, nästan så det pirrar i magen när jag
tänker på det.  :) Men före studenten ska vi hinna med en
massa läxor, prov, klassfester och en studieresa. Så vi kommer
ha fullt upp resten av terminen.



Idag blir det förhoppningsvis en ganska lugn dag, jag hoppas på
en mjuk start. På morgonen var det verkligen segt att kliva upp,
jag kände mig jättetrött även fast jag la mig kring 22-tiden igår.
Men nu är jag piggare, och om ett tag ska jag bege mig mot skolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0