Lunch

Föreläsningen var riktigt bra idag! Chefen för Johannisberg var och
föreläste om anstalten, det var jätteintressant. Om några år arbetar
jag kanske på en ungdomsanstalt, det är en sak som jag skulle
tänka mig. Bra att ha socionom-utbildningen då.  :)



När jag kom hem från föreläsningen blev det att göra lite lunch.
Jag har även sett ett avsnitt av Tre Kronor, och nu hade vi tänkt
åka till Mekonomen för att beställa ett nytt dimljus till mammas bil.
Sedan får vi se vad som händer.. Jag funderar i alla fall på att
rensa garderoben. Men jag skulle behöva plugga också, blä.
Så mest troligt blir det både och, hehe.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

härligt att det var något att ha i alla fall då :D

2010-04-19 @ 14:52:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0