Lördag



Solen skiner ute, men det är bara nollgradigt ute. Idag har jag planer på
att åka till Haparanda och handla litegrann. Jag och mamma hade även
tänkt göra ett besök på Max för att smaka den nya hamburgaren –
Macho Nacho.  ;)

Men nu ska jag svara på kommentarer och sedan göra min vardagliga tur
på nätet. Efter det börjar det vara tid att fixa sig, och sedan åka iväg mot
Haparanda.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: simone

Gooodmorgon sötpärlan! ..How u doing? (sitter och kolalr vänneravsnitt) haha XD Skitväder ute så det passar perfekt :)

2010-04-17 @ 10:15:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0