Kväll

Måste nästan ge en eloge till mig själv, haha. Jag har suttit och pluggat
i drygt 1 ½ timme. Helt sjukt hur mycket det är vi ska kunna för ett
godkänt. Ingenting om EU fastnar i mitt huvud, jag blandar ihop allting.
Men provet nästa vecka får gå som det går. Jag har ju i alla fall
försökt, och mer ska jag försöka men det blir imorgon.



Nu ska jag svara på kommentarer och sånt där innan klockan blir 19.30.
Då är det dags för Halvåtta hos mig, och då ska jag lyxa till det.
Te samt fransk chokladtårta ska hålla mig sällskap, yummie! :)
20.00 är det final i Sveriges värsta bilförare, missa inte det.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja packa upp är kul men packa ner kan jag gärna vara utan haha..

2010-04-22 @ 20:02:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0