Intresseanmälan

Under morgonen gjorde jag intresseanmälan på två lägenheter i Umeå, hihi.
Det vore perfekt om vi fick någon av de lägenheterna för det var nära
universitetet, nära centrum, bra planlösning och bra hyra.  :) Men det
är nog inte så stor chans att få någon av dessa lägenheter.. :/



Varför ska det vara så många som ska bo i Umeå? Dumma. Innan midnatt
kommer det garanterat vara 50 personer som är intresserade av
lägenheterna. Det är inte ovanligt i Umeå.. ;p

Nu ska jag iväg till skolan, för vi ska börja tidigare med Projektarbetet.
Fick nyss veta att vi inte har någon föreläsning idag.  Synd på ett sätt,
men bra på ett annat sätt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

va spännande!

2010-04-20 @ 10:32:25
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: N I L M A

i vissa städer är det verkligen svårt att få lägenhet, tyvärr :/

2010-04-20 @ 11:57:21
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0